המשחקים האלה יהפכו אותך למארח המסיבה הבלתי מנוצח!

הופעתך הבאה כמארח/ת מסיבה צריכה להיות לא פחות ממדה! איך להבטיח שהמסיבה שלך תישאר בזיכרון ותישאר כהפקת הופעה שאין לשכוח? פשוט, בחר במשחקים הנכונים ותחזור הביתה כמקרב המארח הלא מפשיט!

 1. משחק האפליקציות המטורף!

אם את/ה אוהב/ת את הפלאפל הקלאסי, את/ה תתאהב/י במשחק האפליקציות! מה נדרש ממך? אומץ וקפוץ, יש לך 60 שניות לסייע לך להכין כמה שיותר פלאפלים. זהו רק משחק כיף שיכניס את כולם לרוח וישדרג את האווירה בקלות. תן לכולם להרגיש שהמסיבה שלך היא תחרות קפיצה לתפקידים וכל פעם יש יותר מה להתרגש ממנו!

 2. משחק הכדורים המטורף!

בכל סוף שבוע יש מסיבה, ומה הוא כדורגל בלעדיה? התאחד עם החברים והחברות שלך למשחק הכדורים המטורף! כל אחד על תפקיד אחר, התקפה או הגנה, והתחרו על הניצחון. ואם את/ה רוצה לקצור ניצחון אישי, תפליט כדור בחצי מטר מן השער וזכה בתואר המבקיע/ת הטוב/ה ביותר!

 3. משחק הקלפים השאטר!

התקרבת לשולחן הקלפים והכירת בקרב מטורף שם? קראת על שאטר במהלך הזמן האחרון? זה הזמן להפוך את המסיבה שלך למסע אל מחוץ לזמן והמקום לקרב הכרטיסים האולטימטיבי! הזמן את החברים שלך לשבת סביב השולחן ותרגישו את האדרנלין דופק.

 4. פירסה המתעוררת!

כמובן שאין מסיבה שווה בלעדייך, המארח/ת, לכן תפתיע/י את האורחים שלך עם פירסה יחודית! התעוררות בלתי צפויה של פירסה תזכיר לכולם שזו המסיבה שלך ושאת/ה המארח/ת האחד/ת בלבד. יש מסיבה טובה, ויש מסיבה עם פירסה – הבחירה שלך!

 5. משחק המימים הכי כושרי!

הפורים והמתיחות כבר באים לידי ביטוי בחדר הכושר, אבל מה עם לכלול אותם במסיבה? משחק המים הכי כושרי יביא פרובוקציות, צחוקים ואולי גם כמה הפתעות. הכינו כמה אמצעים יצירתיים להפליא, מתכוננים לחתוך כמה קלוריות ומש

דרגים את המסיבה שלכם למסע אל העתיד!

 בסיום…

עם משחקים אלו בתיקייה שלך, אין ספק שהמסיבה שלך תהיה הלהקה הלוהטת של העיר. קח/י פסק זמן לחשוב על הדברים הכי שווים במסיבה: החברים שלך, הצחוקים והרגעים הקסומים. אז תפסיק/י לדאוג והתחל/י לתכנן – המסיבה שלך מחכה להיות הטובה ביותר!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *